Wprowadź słowo kluczowe

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Bony upominkowe są od dowolnej kwoty powyżej 50 zł.

Voucher możesz zamówić stacjonarnie w sklepie lub na stronie internetowej.

Za każdym razem prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny, warsztaty mogą być przesunięte lub mogą się zwolnić na nie miejsca.

Postępuj zgodnie z procedurą reklamacji:

1. Odeślij wadliwy towar na adres:
Anna Kowalczyk Pracownia Ceramiczna Gliniana Zagroda,
Czysta 27,
76-214 Smołdzino
opisz, że to reklamacja

lub

wyślij nam zdjęcie wadliwego towaru na nasz adres e-mail. Być może to już wystarczy, żebyśmy rozpatrzyli reklamację.

Po otrzymaniu wadliwego towaru, pozytywnym rozpatrzeniu reklamacij i po konsultacji z Tobą zdecydujemy co robimy z reklamacją: czy naprawiamy towar, wymieniamy na nowy egzemplarz czy zwracamy pieniądze.

2. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrócimy koszty odesłania towaru.

3. Zgłosić reklamację można również bezpośrednio w siedzibie firmy. 

Informacje o dostawie, warsztatach

  • wysyłka kurierem
  • wysyłka za pobraniem
  • wysyłka pocztą polską
  • odbiór osobisty

Jeśli produkt jest na stanie, a nie na zamówienie.

Poczta Polska do … dni roboczych.

Kurier w ciągu … godzin.

Wysyłka za pobraniem w ciągu … godzin.

  • Poczta Polska – … zł
  • Kurier – … zł
  • Wysyłka za pobraniem – … zł

Postępuj zgodnie z procedurą zwrotów:

1. Odeślij towar na adres:
Anna Kowalczyk Pracownia Ceramiczna Gliniana Zagroda,
Czysta 27,
76-214 Smołdzino
Podaj imię i nazwisko, nr zamówienia, e-mail, telefon, nr konta, napisz z jakiego powodu zwracasz towar.
Mocno ułatwi nam to procedurę zwrotu.

2. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, zwrócimy koszty zakupu towaru. Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki towaru.

3. Zwrócić towar można również bezpośrednio w siedzibie firmy. 

4. Jeśli chcesz wymienić towar złóż ponowne zamówienie.